Kelvin Aura Komfort Kørestol
Kelvin Aura kørestolen er opbygget ud fra samme principper som Kelvin Komfort kørestolen, men udmærker sig især til mennesker, som ofte er ude af huset eller færdes i terræn. Det er muligt at montere el-tilt med 45 tilt, svarende til tiltet på Kelvin Komfort kørestolen. Dette skal monteres af Make Rehabs tekniker.
Klassificering
12 23 12 02 - Elkørestole, hjælpermanøvrerede, klasse A (primært til indendørs brug)
Dokumenter
Produktserien indeholder 7 produkter.
Tekniske data opsummeret
Tekniske data vedrørende produkt 1 til 7 i produktserien. Klik på et HMI-nr for at se alle detaljer vedrørende et enkelt produkt.Produkt 1 - 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Egenskab/HMI-nr. | 86765 | 86766 | 86763 | 86764 | 87428 | 86758 | 86762 |
Programmerbar | JA | JA | JA | JA | JA | JA | JA |
Elektrisk sædehejs | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Elektrisk rygfældning | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Elektrisk sædetilt | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Elektriske benstøtter | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Affjedring | JA | JA | JA | JA | JA | JA | JA |
Kan anvendes som sæde i bil | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Kan kombineres med brugerkontrol | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ | NEJ |
Brugervægt, max. (kg) | 130 | 130 | 130 | 130 | 130 | 130 | 130 |
Bredde (cm) | 48 | 56 | 40 | 48 | 47 | 40 | 48 |
Længde (cm) | 71 | 71 | 71 | 71 | 71 | 71 | 71 |
Vægt (kg) | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 |
Hastighed, max. (km/t) | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
Kørestrækning, fuldt opladet (km/t) | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 |
Sædehøjde, min. (cm) | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Sædehøjde, max. (cm) | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Rygfældning, max. (°) | 170 | 170 | 170 | 170 | 170 | 170 | 170 |
Sædetilt fremad (°) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sædetilt bagud (°) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
Frihøjde (cm) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Hældning, max. (°) | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
Forcerer forhindringer på max. (cm) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |